Mistä voin ostaa Museokortin?

Museokortin voit ostaa omaksi Museokortti-kohteista, Museokortin verkkokaupasta sekä Museokortti-sovelluksesta.

Museokorttikohteesta saat väliaikaisen Museokortin, jonka numerolla rekisteröidytään Museokortin käyttäjäksi. Rekisteröintitietojen perusteella lähetämme muovisen kortin.

Kun ostat Museokortin omaksi verkosta tai sovelluksesta, kortti rekisteröidään automaattisesti oston yhteydessä. Oston jälkeen saat sähköpostitse ja tekstiviestitse asiakasnumeron, joka toimii pääsylippunasi välittömästi. Muovinen kortti lähetetään sinulle ilmoittamaasi osoitteeseen.

Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

• Verkkopankit
  • MobilePay
  • ePassi
  • Smartum-kulttuurisaldo
  • Edenred-kortti
  • Maksukortit (Visa/Mastercard)

Museokortti-mobiilisovelluksessa maksutapoina toimivat tällä hetkellä vain maksukortit.

Jos tahdot käyttää yhdistelmäkortin Debit-puolta, löydät numerosi ja turvaluvun kortin kääntöpuolelta alalaidasta. Verkkokaupassamme maksua ei ole mahdollista jakaa useammalle maksutavalle, esimerkiksi osa kulttuuriedulle ja loput kortille, vaan koko summa tulee maksaa samalla maksutavalla.

Museokortin maksuehdot löydät tämän linkin takaa.

< Palaa UKK-etusivulle